سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 63068
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


< 1 2 3 4
گیر اس 2 سامسونگ
گیر اس 2 سامسونگ یکی از بهترین ساعت های هوشمند بازار است و اکنون خبر ها حاکی از آن است که این کمپانی کره ای بر روی ساخت ساعت جدید خود موسوم به Solis فعالیت می کند.
معنی لغوی Solis در زبان اسپانیایی خورشید است که به صفحه نمایش دایره ای شکل این ساعت اشاره می کند. بد نیست بدانیم که گیر اس 2 نیز با کد Orbis همراه بود که به چرخشی بودن صفحه نمایش آن اشاره دارد. سامسونگ تمایلی به انتخاب صفحه نمایش مستطیلی شکل برای ساعت های هوشمند جدید خود ندارد، چرا که هیچکس دوست ندارد ساعتی شبیه به یک مینی کامپیوتر بر روی مچ دست خود داشته باشد.
مدل های متعددی با شناسه های SM-R760, SM-R765, SM-R770, SM-R765V, و SM-R765S برای ساعت هوشمند Solis در نظر گرفته شده است. همان طور که در خبر های قبلی به آن اشاره کردیم، این ساعت جدید با سیستم عامل تایزن همراه بوده و رابط کاربری آن نیز بروزرسانی خواهد شد.
هم کنون اخباری مبنی بر معرفی ویژگی های Solis در دسترس نیست اما به طور قطع این ساعت از گیر اس 2 عملکردی قوی تر خواهد داشت.
به نظر شما Solis با چه ویژگی هایی روانه ی بازار خواهد شد؟

نمایندگی رسمی سامسونگ

عضویت در کانال تلگرام: 


  

سامسونگ بهترین برند در آسیا

سامسونگ بار دیگر برای پنجمین سال متمادی جایگاه خود را به عنوان اولین برند در بازار جهانی آسیا حفظ کرد. بنابر گزارش خبرگزاری Campaign Asia-Pacific، سامسونگ همچنان جلوتر از دیگر رقبای چندملیتی خود مانند اپل، نستله و پاناسونیک در رتبه ی اول  قرار گرفته است.
به گزارش این خبرگزاری چینی که بر اساس یک بررسی سالانه بوده است، سامسونگ پرطرفدارترین نام تجاری در میان مصرف کنندگان سیزده بازار کلیدی در سراسر آسیا و اقیانوس آرام است. این کمپانی کره ای جایگاه خود را در سال اخیر مدیون تولید ساعت هوشمند گیر اس 2، تلویزیون های فوق العاده SUHD و دو پرچمدار بی نظیر خود، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، بوده است.

نمایندگی رسمی سامسونگ

 

عضویت در کانال تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ