سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 62987
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


1 2 3 4 5 >
گلکسی نوت 7 سامسونگ
تاکنون شایعات زیادی در رابطه با نامگذاری گوشی جدید سامسونگ به گوش رسیده، نظیر این که قرار است نام این گوشی جدید از گلکسی نوت 6 به گلکسی نوت 7 تغییر کند. اکنون زمان آن رسیده که به شایعات پایان دهیم و این گوشی هوشمند را گلکسی نوت 7 (Galaxy Note7) بنامیم.
بنابر اخبار موثق، سامسونگ قرار است دوم ماه آگوست 2016 در نمایشگاه Alice Tully Hall واقع در نیویورک از گلکسی نوت 7 و گلکسی نوت 7 اج رونمایی کند.
گوشی هوشمند جدید سامسونگ را صفحه نمایش منحنی 5.8 اینچی QHD، پردازنده ی Snapdragon 823 یا Exynos، اسکنر عنبیه، بدنه ی مقاوم در برابر آب (IP68)، پورت USB از نوع C و باتری 4000 میلی آمپر همراهی می کند. همچنین برای بالا بردن کارایی این گوشی، گلکسی نوت 7 به اپلیکیشن Samsung Focus مجهز شده است.

نمایندگی رسمی سامسونگ


  
با آن که زمان زیادی از عرضه ی دو پرچمدار سامسونگ (Galaxy S7, Galaxy S7 edge) نگذشته، این شرکت کره ای در صدد تولید Galaxy S8 با صفحه نمایش 5.5 اینچی و 4K UHD است. سامسونگ با تولید صفحه نمایش هایی با کیفیت 4K UHD، علاوه بر اینکه افتخار تولید آن را به نام خود ثبت می کند تغییرات قابل توجهی نیز در کیفیت VR ایجاد می کند.

گلکسی اس 8 سامسونگ

سامسونگ در نمایشگاه SID 2016، صفحه نمایش 5.5 اینچی و 4K UHD با 806 ppi را به نمایش گذاشت و در همین راستا تحلیلگران بازار بر این باورند که افزایش نرخ بازده این صفحه نمایش در ماه های آتی، سامسونگ را در استفاده از آن درGalaxy S8 قادر خواهد ساخت.
بد نیست بدانیم که سامسونگ از دو سال پیش با عرضه ی Galaxy S3 با صفحه نمایش HD، Galaxy S4 و Galaxy S5 با صفحه نمایش  full HD، Galaxy S6 و Galaxy S7 با صفحه نمایش Quad HD کیفیت صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود را بهبود بخشیده و اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد انتظار می رود که شاهد Galaxy S8 با صفحه نمایش 4K UHD باشیم.

نمایندگی رسمی سامسونگ


  
گلکسی نوت 7 سامسونگ
این روزها شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند جدید سامسونگ روی سایت های مختلف موجود است که تا زمان رونمایی از آن نمی توان صحت این اطلاعات را تایید کرد. آن طور که به نظر می رسد گلکسی نوت 6 (گلکسی نوت 7) با داشتن ابعاد 153.5mm x 73.9mm x 7.9mm طراحی مشابه با گلکسی اس 7 اج خواهد داشت.
از طراحی گلکسی نوت 6 به نظر می رسد که این گوشی به جای پورت USB معمولی به پورت USB از نوع C مجهز شده است و این اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که دارای پورت USB جدید است. قلم S Pen در پایین گوشه ی سمت راست دستگاه قرار گرفته است. تمرکز سنسورهای موجود در گوشی گلکسی نوت 6 بالای صفحه نمایش و مقابل اسکنر عنبیه تعبیه شده به گونه ای که کاربران می توانند تنها با نگاه کردن به آن قفل گوشی خود را باز کنند. گلکسی نوت 6 سامسونگ اولین گوشی است که به اسکنر عنبیه مجهز شده است.
همان طور که در خبر های قبلی به آن اشاره کردیم، ممکن است نام این گوشی از گلکسی نوت 6 به گلکسی نوت 7 تغییر کند و یا به گفته ی برخی منابع نوعی از این گوشی که دارای صفحه نمایش منحنی است با نام گلکسی نوت 7 اج به بازار عرضه شود.
این گوشی بی نظیر سامسونگ اوایل ماه آگوست روانه ی بازار خواهد شد.

نمایندگی رسمی سامسونگ


  
Galaxy A9 Pro
گوشی هوشمند Galaxy A9 Pro سامسونگ که اوایل امسال به بازار چین عرضه شده بود، به گفته ی مقامات سامسونگ به زودی به بازار کشورهای متعددی روانه خواهد شد. نوع بین المللی این گوشی با شماره مدل SM-A910F مجوز های مربوطه را دریافت کرده که این گامی مهم در جهت ورود به بازار سرار دنیا خواهد بود. هر دو مدل تک سیمکارت و دو سیم کارت Galaxy A9 Pro قابلیت اتصال به وای فای را دارند.
 این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6 اینچی و فول اچ دی Super AMOLED، پردازنده ی Snapdragon 652  هشت هسته ای، 4 گیگابایت رم، فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسل، باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر و اندروید مارشمالو است.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان عرضه ی این گوشی به دیگر بازار ها و قیمت آن در دسترس نیست.

نمایندگی رسمی سامسونگ


  
طرفداران ساعت های هوشمند سامسونگ از این پس می توانند در برخی کشورها از قبیل: آمریکا، کانادا، آلمان، ایتالیا، فرانسه و استرلیا، گیر فیت 2 (Gear Fit2) را خریداری کنند. به گفته ی مقامات این کمپانی کره ای، این ساعت جدید به زودی در بازارهای سرار دنیا قابل دسترسی خواهد بود.
Gear Fit 2 سامسونگ به لطف داشتن GPS و سنسور ضربان قلب، ساعتی منحصر به فرد برای اندازه گیری فعالیت هایی نظیر تناسب اندام است .  این ساعت قادر است به صورت خودکار فعالیتی که کاربر در حال انجام دادن است را تشخیص دهد و آن را بررسی کند. Gear Fit 2 سامسونگ را صفحه نمایش منحنی 1.5 اینچی Super AMOLED همراهی می کند و می تواند نقش یک مدیاپلیر قدرتمند را ایفا کند  و  یا تبدیل به برنامه ای شود که کنترل فعالیت های فیزیکی شما را بر عهده بگیرد. (S Health).
Gear Fit 2 با گوشی های هوشمندی که دارای اندروید 4.4 یا بالاتر و حداقل 1.5 گیگابایت RAM هستند، سازگاری دارد . این ساعت هوشمند در رنگ های مشکی، آبی و صورتی موجود است و قیمت آن به بازار کشور مورد نظر بستگی دارد. 

نمایندگی رسمی سامسونگ

گیر فیت 2 سامسونگ


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ