سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 62900
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


1 2 3 4 >
سامسونگ در جشنواره ی CES  در ماه ژانویه، گزارش هایی در رابطه با بروزرسانی اپلیکیشن های موجود در ساعت هوشمند گیر اس 2 ارائه داد. اکنون این کمپانی کره ای اپلیکیشن iHeartRadio را به صورت رسمی بر روی ساعت هوشمند خود قرار داده است.
به واسطه ی این اپلیکیشن، کاربران می توانند تنها با چرخش قاب ساعت بدون نیاز به گوشی به جدیدترین برنامه ها و پادکست های رادیو گوش دهند.
اگر مایل به نصب این اپلیکیشن بر روی ساعت هوشمند خود هستید می توانید به منوی برنامه ها وارد شده، گزینه ی Samsung Gear Apps را انتخاب کرده، بر روی گزینه ی جست و جو عبارت ‘iHeartRadio’ را وارد کرده، و از میان لیستی که مقابلتان قرار میگیرد این برنامه ی جذاب را انتخاب و نصب کنید. بعد از چند لحظه ی کوتاه پیامی مبنی بر پایان دانلود و آمادگی برنامه برای استفاده به شما ارسال خواهد شد.

نمایندگی رسمی سامسونگ

 

عضویت در کانال تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g


  
سرانجام انتظار ها به پایان رسید و از چهره ی واقعی گلکسی نوت 7 رونمایی شد! تصاویر موجود وجود اسکنر عنبیه و همچنین دو لبه ی منحنی صفحه نمایش را اثبات می کنند. عکسی که هم اکنون مشاهده می کنید گلکسی نوت 7 را در رنگ مشکی اونیکس (عقیق سیاه) که یکی از سه رنگ این گوشی محبوب است به نمایش می گذارد.

گلکسی نوت 7 سامسونگ

همان طور که در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم، گلکسی نوت 7 دارای صفحه نمایش منحنی 5.7 اینچی، رزولوشن QHD (2,560 x 1,440p)، پردازنده ی Qualcomm’s Snapdragon 821 یا Exynos 8893، 6 گیگابایت رم LPDDR4، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا با کمترین حجم 64 تا 256 گیگابایت، درگاه یو اس بی نوع C، سازگاری نوین با گیر VR، درگاه حافظه میکرو اس دی و باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر است.
گلکسی نوت 7 در دوم ماه آگوست با قیمت 849 یورو روانه ی بازار خواهد شد.
 
عضویت در کانال تلگرام:

گلکسی نوت 7 سامسونگ


  
بر اساس گزارشی از بنچمارک AnTuTu، گلکسی نوت 5 محبوب ترین گوشی 2016 شناخته شده است. در این لیست که شامل 10 گوشی برتر دنیاست، بعد از گلکسی نوت 5 گوشی های گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 به ترتیب پرطرفدارترین های سامسونگ بوده اند. گلکسی اس 7 اج نیز در رتبه ی ششم لیست قرار گرفته است.

گلکسی نوت 5 محبوب ترین گوشی دنیا

لیست مشابهی نیز از بازار آمریکا تهیه شده که در این میان، گلکسی نوت 5 و گلکسی نوت 4 جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

گلکسی نوت 5 محبوب ترین گوشی آمریکا

 

نمایندگی رسمی سامسونگ

عضویت در کانال تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g


  
این روزها سامسونگ در تلاش برای ساخت و عرضه ی گوشی های متنوعی قرار گرفته است که یکی از آن ها متعلق به سری جی به نام Galaxy J Max است. این فبلت جدید دارای پردازنده ی چهار هسته ای 1.5GHz و صفحه نمایش 7 اینچی است.

گلکسی جی مکس سامسونگ

دیگر ویژگی های این فبلت هوشمند از قبیل بدنه ی 186.9 × 108.8 × 8.7 میلی متری، 1.5 گیگابایت رم، فضای داخلی قابل ارتقا 16 مگابایت، باتری به قدرت 4000 میلی آمپر، دو سیمکارته، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 2 مگاپیکسل است. Galaxy J Max به اندروید 5.1 Lollipop مجهز خواهد بود . علاوه بر تمامی این ویژگی ها، فبلت جدید سامسونگ دارای شبکه ی 4G, VoLTE و در جعبه ی آن هدست بلوتوث برای سهولت در برقراری تماس قرار گرفته است.
Galaxy J Max تا اواخر این ماه با قیمت 200 دلار و در رنگ های مشکی و طلایی ابتدا به بازار هند عرضه خواهد شد .

نمایندگی رسمی سامسونگ

گلکسی جی مکس سامسونگ


  
به تازگی در خبر های قبلی در رابطه با قابلیت Smart Glow صحبت کردیم. گرچه انتظار می رود گوشی های جدید سامسونگ از این پس به این قابلیت مجهز باشند، اما گلکسی جی 2 2016 سامسونگ اولین گوشی از این کمپانی کره ای است که قابلیت Smart Glow در آن تعبیه شده است.

قابلیت Smart Glow درگلکسی جی 2 2016 سامسونگ

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، این قابلیت دور لنز دوربین اصلی گلکسی جی 2 2016 قرار گرفته که با رنگ های متفاوت تماس های ورودی، پیام ها و وضعیت باتری را اطلاع رسانی می کند. همچنین این قابلیت در هنگام ثبت عکس های سلفی نیز به کمک کاربران می آید.
ویژگی های جدید Smart Glow اطلاعاتی در رابطه با وضعیت هوا و همچنین ضربان قلب است که گلکسی جی 2 2016 شامل این دو ویژگی نمی باشد. سامسونگ قرار است در گوشی های بعدی خود مانند گلکسی اس 8 از تمامی ویژگی های Smart Glow بهره گیرد.
بنابر منابع خبری این هفته از گلکسی جی 2 2016 در هند رونمایی خواهد شد.

 

نمایندگی رسمی سامسونگ

عضویت در کانال تلگرام:

 

گلکسی جی 2 2016 سامسونگ

گلکسی جی 2 2016 سامسونگ


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ