سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 63107
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


< 1 2 3 4 >
تبلت تب ای سامسونگ
ماه گذشته سامسونگ از جدیدترین تبلت خود، Galaxy Tab A 10.1 که از خانواده  Galaxy Tab A(2016) می باشد، رونمایی نمود. هرچند که در هنگام معرفی آن تنها از عرضه و قیمت آن در بازار اروپا صحبت شد.
خوشبختانه سامسونگ امروز اعلام نمود که گلکسی تبA 10.1 در کشور کره و مهد تولید محصولات سامسونگ، برای مصرف کنندگان کره ای  هم عرضه میگردد. تبلت Galaxy Tab A 10.1 در نیمه دوم این ماه و در رنگ های مشکی و سفید به بازار عرضه می شود. مشتریان امکان استفاده از هر دو مدل اتصال به وای فای و یا مدل 4G آن را دارند که اولی به قیمت 359 هزار ون (حدود 950 هزار تومان) و دومی تقریبا معادل یک میلیون و صد هزار تومان می باشد.
این تبلت دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی، پردازنده Exynos 7870، دو گیگا بایت رم، 16 گیگا بایت حافظه قابل ارتقا، دوربین هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و همچنین باتری 7300 میلی آمپری است. این تبلت از آخرین نسخه مارشمالو در سامسونگ بهره برده است.

نمایندگی رسمی سامسونگ

با ما در تلگرام همراه باشید:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g


  
نوت بوک تاشو سامسونگ
سامسونگ به تازگی از نوت بوک تاشو 7 Spin رونمایی کرد. از این نوت بوک که مجهز به ویندوز 10  است می توان به عنوان یک تبلت بزرگ نیز استفاده کرد.  محصول جدید سامسونگ در دو صفحه نمایش به اندازه های 13.3 اینچ 1080p، و 15.6 اینچ  1080p، موجود است.
نوت بوک 13.3 اینچی دارای پردازنده ی اینتل i5 Core است درحالی که نوع 15.6 اینچی آن به پردازنده ی اینتل Core i7 مجهز شده است. بد نیست بدانیم هر دو مدل آن دارای درگاه USB نوع C، سه درگاه USB نوع A (دو USB 2.0 و یک USB 3.0) هستند. علاوه بر این مدل 15.6 اینچی درگاه اترنت نیز دارد. به لطف وجود حالت ویدئویی HDR در این نوت بوک، می توانید محتوای مورد نظرتان را واضح، با رنگ آمیزی طبیعی و دقیق تر مشاهده کنید.
نوت بوک 13.3 اینچی سامسونگ را رم 8 گیگابایت و مدل 15.6 اینچی را رم 12 یا 16 گیگابایت، حافظه ی قابل ارتقا SSD 128 گیگابایت و هارد دیسک 1 ترابایتی همراهی می کند. نوت بوک 7 Spin سامسونگ از تکنولوژی شارژ سریع نیز برخوردار است و کاربران می توانند تنها با بیست دقیقه شارژ حدود دو ساعت از آن استفاده کنند.
این نوت بوک به قیمت 799 دلار به فروش خواهد رسید.

نمایندگی رسمی سامسونگ

 

عضویت در کانال تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g

نوت بوک تاشو سامسونگ

نوت بوک تاشو سامسونگ


  
اندروید مارشمالو
سرانجام انتظارها برای برخی کاربران تبلت و گوشی های سامسونگ به پایان رسید! Galaxy A3 (2016)، Galaxy A7، Galaxy Tab A ، Galaxy Tab S2، Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+ به اندروید 6.0 مارشمالو بروزرسانی شدند. این بروزرسانی به فضایی حدود 1.6 گیگابایت نیاز دارد.
تمامی این دستگاه های هوشمند به اندروید 6.0 مجهز شده اند و دارای تمامی ویژگی های آن از قبیل حالت Doze، نوار اعلانات پیشرفته، مجوز نصب اپلیکیشن و رابط کاربری پیشرفته هستند.
برای اطلاع از این که دستگاه هوشمند شما آماده ی دریافت آپدیت است یا خیر می توانید با ورود به منوی تنظیمات آدرس زیر را دنبال کنید و از آماده سازی آن مطلع شوید:
 Settings » About device » Software update on their device.

نمایندگی رسمی سامسونگ

عضویت در کانال تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g


  
خبر ها از کره حاکی از آن است که گلکسی نوت 7 که این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده، با صفحه نمایش منحنی روانه ی بازار می شود. این گوشی در هفته ی اول آگوست ابتدا در بازار هلند عرضه خواهد شد و پس از آن در دیگر کشورها شاهد آن خواهیم بود.

گلکسی نوت 7 سامسونگ

گلکسی نوت 7 قرار است با صفحه نمایش منحنی 5.8 اینچی با کیفیت QHD Super AMOLED، پردانده ی قدرتمند Exynos 8، رم 6 گیگابایت، دوربین 12 مگاپیکسلی dual-pixel به همراه ویژگی های جدید و باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر به بازار عرضه شود. دیگر منابع خبری از وجود اسکنر عنبیه، بدنه ی ضد آب و گردوغبار (IP68)، سیستم عامل Android N و پورت USB از نوع C در گلکسی نوت 7 خبر می دهند.
گرچه هنوز به طور قطع نمی توان قیمت گلکسی نوت 7 را تایید کرد اما برخی منابع قیمت این گوشی را 799 یورو اعلام کرده اند. سامسونگ همچنین در نظر دارد همزمان با معرفی گلکسی نوت 7 از نسخه ی به روز شده ی Gear VR نیز رونمایی کند.

نمایندگی رسمی سامسونگ

عضویت در کانال تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g


  
لباسشویی جدید سامسونگ به نام AddWash با عملکرد فوق العاده ی خود ارائه دهنده ی تفسیری نوین از شست و شو است. این لباسشویی امکان آن را فراهم می کند تا در میان چرخه ی شست و شو لباس و یا مواد شوینده به آن اضافه کنید. AddWash ایده ی مناسبی برای لباس های حساس و لطیفی است که تحمل شست و شوی زیاد را ندارند .
سامسونگ در تلاش برای پیدا کردن راهی جهت باز کردن درب لباسشویی در میان چرخه ی شست و شو بود، که در پی آن تیم طراحی اضافه کردن درب دوم و کوچکی را پیشنهاد دادند که به کیسه کانگورو معروف است. یکی از مقامات سامسونگ می گوید: " انجام آزمایش های متفاوت نیرو و زمان زیادی را از ما گرفت، اما در نهایت موفق به تولید دربی شدیم که با روحیات و خواست مصرف کنندگان همخوانی دارد."

AddWash لباسشویی جدید سامسونگ

 طراحی ارگونومیک AddWash، فشار وارده به کمر و ستون فقرات را به هنگام خم شدن و باز کردن درب کوچک تر به جای درب اصلی،به ترتیب 70 و 40 درصد کاهش می دهد.
دیگر مسئله ی مهمی که در لباسشویی AddWash به کار گرفته شده، امنیت است. سامسونگ در طراحی این لباسشویی از مکانیزمی استفاده کرده که در پی آن کودکان توانایی باز کردن درب آن را نخواهند داشت چرا که میانگین انرژی که یک فرد بالغ در باز کردن درب آن به کار می گیرد اندازه گیری و بر اساس آن طراحی شده است.
AddWash بعدی دیگر به تجارب نوین سامسونگ که تاکنون آن ها را خلق و در سرتاسر دنیا به اشتراک گذاشته، اضافه کرد .

نمایندگی رسمی سامسونگ

عضویت در کانال تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ