سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 63141
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

Samsung USB connector

به تازگی لوازم جانبی جدیدی به بسته بندی گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج اضافه شده که کارایی زیادی برای کاربران این دو محصول دارد. در نگاه اول، این محصول تنها یک پورتUSB  ساده به نظر می آید اما در حقیقت این پورت کارهای زیادی برای شما میتواند انجام دهد.
انتقال داده ها

Samsung USB connector

اولین کاری که بعد از خرید یک گوشی هوشمند جدید انجام می شود، انتقال داده هایی مثل مخاطبان، آهنگ، عکس و فیلم است. اما از آن جایی که این انتقال داده باید از طریق کامپیوتر صورت بگیرد و به زمان زیادی نیاز دارد، کاربران گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج می توانند به واسطه ی پورت USB و اپلیکیشن Smart Switch موجود بر روی گوشی گلکسی خود به راحتی و بدون اتلاف وقت اطلاعات مورد نیاز را روی گوشی جدید بارگزاری کنند.

Samsung USB connector

اپلیکیشن Smart Switch امکان انتقال اطلاعات را از سیستم عامل های متفاوت مانند iOS, Android, Blackberry برای کاربران فراهم می کند. برای انجام این کار تنها لازم است که پورت USB را به هردو گوشی وصل کنید، پس از آن پنجره ای روی صفحه نمایش هر دو گوشی به منظور انتخاب فایل های ارسالی و دریافتی پدیدار می شود.
نمایش فایل های موجود بر روی فلش مموری و اشتراک گذاری آن ها

Samsung USB connector

 

با استفاده از این پورت می توانید فایل هایی مثل PowerPoint, Excel, PDF را روی گوشی خود به نمایش بگذارید و یا آن ها را برای دوستان خود بفرستید.
شارژ سریع باتری

Samsung USB connector

اگر باتری گوشی تان در حال اتمام بود می توانید با اتصال این پورت به گوشی های دیگر، گلکسی اس7 و یا گلکسی اس7 اج خود را با خیالی آسوده شارژ کنید.

  

 

تخت موج سواری گلکسی سامسونگ

سامسونگ ابتکار خود را این بار برای موج سوار حرفه ای، Gabriel Medina به کار گرفته است و این امکان را در اختیار موج سواران قرار می دهد که حتی هنگام موج سواری بر امواج خروشان و کشنده نیز به گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشند.
Surfboard دارای محفظه مخفی برای قرارگیری گلکسی S7 می باشد که همانند مغز این تخته موج سواری عمل می نماید. این دستگاه همچنین مجهز به نمایشگری LED است که از طریق آن اطلاعات شخصی کاربر مثل پیام های متنی و پیام های توییتری ورزشکار، راهکارهای مربی و همچنین شرایط آب و هوایی را حتی در قلب اقیانوس هم، در اختیار کاربر قرار می دهد.  حمل گوشی برای موج سواران آنچنان کار آسانی نیست و این نوآوری سامسونگ تحولی عظیم را در پی خواهد داشت.

 

تخت موج سواری گلکسی سامسونگ

آدرس سایت:

http://www.allsamsung.ir/


  

 

یخچال سری فامیلی هاب سامسونگ

سامسونگ سری یخچال های Family Hub خود، که مجهز به نمایشگر اطلاع رسان لمسی با صفحه ای 21.5 اینچی است را به بازار عرضه نمود. کاربران این یخچال علاوه بر اینکه می توانند مواد غذایی موجود در یخچال را از طریق نمایشگر کنترل نمایند، با استفاده از این یخچال بسیار پیشرفته  کمپانی سامسونگ حتی از شنیدن موسیقی هم لذت ببرند.
این محصول هم اکنون در امریکا عرضه شده است. مدل استیل ضد زنگ آن 5600 دلار( 19 میلیون و 600 هزار تومان) بوده و رنگ مشکی این یخچال 6000 دلار(21 میلیون تومان) قیمت گذاری شده است. یخچال Family Hub سامسونگ، در مقایسه با یخچال های گران قیمت دارای امکانات فوق العاده ای مثل سیستم پخش کننده موسیقی ، سیستم پیش بینی آب و هوا و یا تقویم هوشمند می باشند. در قسمت بالایی این نمایشگر سه دوربین وجود دارد که می توان تصاویر محتویات درونی یخچال را از طریق آن دید و آنها را به گوشی ارسال نمود. اخیرا تبلیغات تلویزیونی این یخچال نیز از رسانه های خارجی پخش شده است.

آدرس سایت:

http://www.allsamsung.ir/



  

 

گلکسی اس7 اج سامسونگ

این روزها طرفداران سامسونگ در انتظار عرضه ی گوشی جدید کمپانی مورد علاقه ی خود به سر می برند و مشتاق اند که بدانند سامسونگ برای سال جدید چه برنامه هایی دارد. گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی نوت 6 به زودی روانه ی بازار خواهد شد و پس از آن  برای سال 2017 باید در انتظار پنج گوشی هوشمند  جدید از سامسونگ باشیم.
این پنج گوشی جدید شامل گلکسی اس 8 (Galaxy S8)، گلکسی اس 8 اج (Galaxy S8 edge)، گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7)، گلکسی نوت 7 اج (Galaxy Note 7edge) و گلکسی اکس (Galaxy X) خواهد بود. انتظار می رود چهار گوشی اول دارای صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 2.5K و سابپیکسل RBG باشند.  Galaxy X همان گوشی است که مدت ها در انتظارش بودیم! این گوشی دارای صفحه نمایش تاشو، رزولوشن 4K و سابپیکسل diamond PenTile است. این گوشی به راحتی از وسط تا می شود و می توانید آن را در جیب خود قرار دهید.

  

 

گلکسی نوت6 سامسونگ

گلکسی نوت 6 (Galaxy Note6) که این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده، در پانزدهم آگوست 2016 روانه ی بازار آمریکا می شود. همان طور که در خبر های قبلی به آن اشاره کردیم، این گوشی دارای صفحه نمایش منحنی است و از USB پورت نوع C پشتیبانی می کند. Galaxy Note6 مجهز به ویژگی مقاوم در برابر آب و ذرات گرد و غبار (IP68)، باتری 4000 میلی آمپر و اسکنر عنبیه است.
این کمپانی کره ای در حال حاضر بر روی ویژگی جدیدی به نام Samsung Focus که عملکردی مشابه با BlackBerry Hub دارد، فعالیت می کند و انتظار می رود که Galaxy Note6 به این ویژگی مجهز باشد. Samsung Focus فضایی است که در آن کاربران می توانند به تمامی اعلانات مهم گوشی خود ( ایمیل، برنامه ها و ..) به صورت یک جا دسترسی داشته باشند.
به نظر می رسد Galaxy Note6 که تنها سه ماه دیگر از زمان عرضه ی آن باقی است، در رده ی فبلت های پر فروش و پر طرفدار قرار بگیرد.

آدرس سایت:

http://www.allsamsung.ir/


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ