سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 63134
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
Gear Live سامسونگ
از زمانی که سامسونگ اولین ساعت های هوشمند اندرویدی خود (Gear Live) را تولید کرد مدت ها گذشته است. با وجود پیشرفت های چشمگیری که در زمینه ی ساعت های اندرویدی صورت گرفته، سامسونگ اعلام کرد که از این پس ساعت هایی با سیستم عامل اندروید تولید نخواهد کرد.
به گفته ی مقامات کمپانی سامسونگ، این شرکت کره ای هیچ برنامه ای برای ساخت ساعت های هوشمند با سیستم عامل اندروید ندارد. همچنین آنان معتقدند که سیسیتم عامل تایزن که در بیشتر ساعت های سامسونگ به کار رفته است نسبت به ساعت های اندرویدی، به ذخیره ی باتری کمک زیادی می کند.
در حال حاضر سیستم عامل تایزن در بسیاری از محصولات هوشمند سامسونگ از قبیل تلویزیون و یخچال فریزر به کار رفته است و این شرکت کره ای تمایل دارد تا از آن در ساعت های هوشمند خود نیز استفاده کند.

نمایندگی رسمی سامسونگ


  
 بر اساس گزارش های موجود، سری جدید گوشی های سامسونگ به زودی روانه ی بازار خواهند شد. در خبر های قبلی کاربران را در جریان مشخصات و قیمت Galaxy C5 و Galaxy C7 قرار داده ایم و اکنون گزارش ها از چین حاکی از آن است که این دو گوشی که از فلز ساخته شده اند، در گروه گوشی های گران قیمت قرار خواهند گرفت.

 

گلکسی C5 و گلکسی C7

به گفته ی برخی منابع، Galaxy C5 به قیمت 335 دلار ( یک میلیون و صد و هفتاد هزار تومان)  و Galaxy C7، 337 دلار (یک میلیون و صد و هشتاد هزار تومان) است، این در حالیست که قبلا قیمت های پایین تری برای این دو گوشی عنوان شده بود. انتظار می رود Galaxy C5 و Galaxy C7 با صفحه نمایش 5.2 و 5.7 اینچ، پردازنده ی Snapdragon 617، دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسل، فضای ذخیره سازی 32/64 گیگابایت و اندروید 6.0 مارشمالو روانه ی بازار چین شوند.
این دو گوشی جدید سامسونگ مجهز به حسگر اثر انگشت هستند که عملکرد آن فراتر از ارائه ی دسترسی به اطلاعات گوشی به کاربر است. سامسونگ Galaxy C5 و Galaxy C7 را 26 می به بازار عرضه خواهد کرد.

حسگر اثر انگشت گوشی های سری C سامسونگ

آدرس سایت:

http://www.allsamsung.ir/


  
سامسونگ در ویدئوی جدید خود همکاری مشترکش را با کمپانی 20th Century Fox در صنعت تلویزیون و با هدف ارتقای تجربه ی دیداری کاربرانش در آینده، اعلام نمود. ویدئوی حاضر، همکاری طولانی مدت سامسونگ را با این کمپانی تولید کننده فیلم نشان می دهد و بر اهمیت تلویزیون در دنیای امروز، تاکید می نماید.
این همکاری از سال 2013 و با پیوستن کمپانی 20th Century Fox به ائتلاف SCSA آغاز گردیده است. پس از آن سامسونگ سرویس Ultra HD را عرضه نمود و همچنین در سال 2014 کارگاه آزمایشگاهی خلاق Fox را تاسیس نمود که اولین پروژه ی آن، یکپارچه سازی محتوا در تلویزیون های UHD سامسونگ بوده است. Won Jin Lee ، مدیر مسئول بخش بصری سامسونگ، می گوید: مجموعه مهارت های ما کمک شایانی به ارتقا هر روزه جایگاهمان نموده است.

آدرس سایت:

http://www.allsamsung.ir/


  

نمایشگر آینه ای سامسونگ

سامسونگ در سراسر دنیا، همواره در زمینه ی تولید صفحه نمایش های کارآمد، پیشرو بوده است. هم اکنون اولین نمایشگر آینه ای سامسونگ، به صورت تبلیغاتی برای اولین بار در یک سالن زیبایی واقع در شهر سئول کره، نصب و راه اندازی شده است.
این سالن زیبایی به کمک نمایشگر آینه ای 55 اینچی، توانسته است سرویسی را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد تا بتوانند در این نمایشگرها به اطلاعاتی از جمله مدل مو و رنگ موهای مختلف همراه با اطلاعاتی درباره ی مد روز، دسترسی یابند.
این محصول در کنفرانس های 2016 توجه همه را به خود جلب کرد. سامسونگ امیدوار است که نمایشگرهای آینه ای موجب بروز اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف طراحی داخلی، سبک و چیدمان بشود. این نمایشگر از یک چهارم سوم سال به سراسر دنیا عرضه خواهد شد. 

  
همان طور که در خبر های قبلی به آن اشاره کردیم، سامسونگ در حال ساخت اولین گوشی های سری C، Galaxy C5 و Galaxy C7 است. این دو گوشی جدید قرار است که در 26 ماه می روانه ی بازار چین شوند.

Galaxy C7 سامسونگ

به تازگی اطلاعاتی در رابطه با قیمت و ویژگی های این دو گوشی در دسترس قرار گرفته است. Galaxy C5 و Galaxy C7 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچ و 5.2 اینچ، پردازنده ی Snapdragon 617، رم 4 گیگابایت، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا تا 64 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسل و اندروید 6.0  مارشمالو هستند. این دو گوشی با ظرفیت باتری 2,600 و 3,300 میلی آمپر همراه اند و قیمت آن ها 245 دلار و 276 دلار است.

آدرس سایت:

http://www.allsamsung.ir/


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ