سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 63133
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
تلویزیون های SUHD سامسونگ
به گزارش خبرگزاری Business Korea، سامسونگ اولین سری تلویزیون های QLED خود را تا دو سال آینده روانه ی بازار خواهد کرد. چندی پیش Samsung Display که بازوی اصلی کمپانی کره ای سامسونگ در زمینه توسعه ی فناوری های مربوط به نمایشگرهاست، تولید صفحه نمایش های LCD را متوقف و اعلام کرده سامسونگ بعد از این تلویزیون های OLED تولید نخواهد کرد و به جای آن از تکنولوژ یQLED بهره خواهد برد.
نسل کنونی تلویزیون های SUHD کوانتوم دات سامسونگ جهت روشنایی بخشیدن به پیکسل ها نیازمند نور پس زمینه ای جداگانه هستند، این در حالی است که تکنولوژی QLED به کار گرفته شده در نسل بعدی تلویزیون های سامسونگ، ترکیبی از فناوری های OLED و کوانتوم دات به حساب می آید بنابراین نیازی به نور پس زمینه ای مجزا نیست. علاوه بر این، پنل های QLED در مقایسه با پنل های OLED ماندگاری بیشتر و هزینه های مصرفی کمتری دارند.
جیسون هارت لاو، مدیرعامل شرکت Nanosys، که یکی از بهترین تولیدکننده های پنل QLED در دنیاست، اظهار داشته: " ما هم اکنون در حال توسعه ی ابزارها و مواد لازم برای تولید انبوه QLED ها هستیم و تلویزیون های مرتبط به این پنل ها ظرف سه یا پنج سال آینده راهی بازار خواهند شد.»

نمایندگی رسمی سامسونگ


  
گوشی های تاشو سامسونگ
در ماه مه سال گدشته سامسونگ اعلام نمود که مشغول تولید یک گوشی با  صفحه ای دوتایی و احتمالا تاشو می باشد. سپس مطلع شدیم که این گوشی در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. تلاش های سامسونگ هم چنان برای تولید این محصول حیرت آور، ادامه دار است  و قرار است در سال 2017 از آن رونمایی شود.
اطلاعات دیگری که از این گوشی در دست داریم این است که این گوشی از وسط تا می شود و پورت اتصال شارژر آن (مطابق شکل) هنگامی که گوشی تا شده استقابل رویت و استفاده می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت و یا فناوری iris scanner  اشاره نمود. سامسونگ درصدد آن است که این فناوری را با عرضه ی گوشی گلکسی نوت 6 خود، معرفی نماید. 

نمایندگی رسمی سامسونگ

گوشی های تا شو سامسونگ


  
سامسونگ به صورت رسمی اعلام نمود که گوشی گلکسی S7 اج به تعداد محدود و با لوگوی مخصوص بازی Injustice  تولید می شود. این گوشی کاملا مشکی بوده و برخی اجزای آن و همچنین لوگوی Batman در قسمت پشتی گوشی، طلایی می باشد.

گلکسی اس 7 سامسونگ با تم اینجاستیس

سامسونگ این نسخه را برای طرفداران بازی Injustice  عرضه کرده و طبق انتظاراتش در نشستی خبری، همیشه در صدد فراهم آوردن بهترین امکانات برای کاربران و علاقمندان به بازی های گرافیکی مخصوص گوشی بوده است.
در این پکیج علاوه بر گوشی، هدست Gear VR و اشتراک رایگان بازی Injustice و همچنین خدمات ویژه کمپانی Oculus برای هدست VR نیز وجود دارد. البته محتویات این پکیج بسته به نوع بازار و توزیع کنندگان آن ممکن است متفاوت باشد. این محصول در اوایل ماه ژوئن و در کشورهایی مثل چین، سنگاپور، کره، امریکای لاتین و روسیه عرضه خواهد شد. 

نمایندگی رسمی سامسونگ


  
بنابر اخبار موثق از کره، سامسونگ تصمیم دارد که نام نسل بعدی گلکسی نوت را که قرار بود گلکسی نوت 6 باشد به گلکسی نوت 7 تغییر دهد. منطق این تصمیم تحت تاثیر عرضه ی دو پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با شماره مدل "7" است. به گفته ی یکی از مقامات رسمی سامسونگ زمانی که گلکسی نوت 6 که یک گوشی جدید است با شماره مدل پایین تر از 7 به بازار عرضه شود، ممکن است این احساس را در کاربران ایجاد کند که این گوشی نسبت به گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج عملکردی ضعیف تر دارد.

گلکسی نوت 7 سامسونگ

این اولین بار است که سامسونگ در شماره مدل سری گلکسی نوت بنابر اهداف بازاری خود، جهش ایجاد می کند اما قبلا در سری Z  شاهد این اتفاق بوده ایم. این شرکت کره ای می تواند در زمانی دیگر گلکسی نوت 6 را روانه ی بازار کند، همان طور که اکنون گوشی هوشمند Z2 در حال ساخت است.
سامسونگ در تلاش است تا نوعی از گلکسی نوت 7 را مانند گلکسی اس 7 اج با دو لبه ی منحنی روانه ی بازار کند، بنابر این علاوه بر گلکسی نوت 7 شاهد گلکسی نوت 7 اج نیز خواهیم بود.
شواهد حاکی از آن است که از گلکسی نوت 7 اج تا اواسط ماه آگوست رونمایی خواهد شد، چرا که گلکسی نوت 5 نیز در تاریخ 21 آگوست به بازار عرضه شد.

نمایندگی رسمی سامسونگ


  
کاربران دو پرچمدار جدید سامسونگ آیا از تمامی ویژگی های گوشی هوشمند باخبرید؟ گوشی هوشمند شما قادر است که صدای زنگ درب منزل و یا گریه ی کودکتان را به شما اطلاع دهد! شاید از خود بپرسید که این ویژگی چه فایده ای می تواند داشته باشد؟
تصور کنید با دوستان خود مشغول مشاهده ی فیلم مورد علاقه تان با صدای بلند هستید و صدای زنگ منزلتان را نمی شنوید. به لطف بلندگو های فوق العاده حساس گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، پیامی به گوشی شما ارسال شده و شروع به زنگ خوردن می کند، بدین ترتیب متوجه حضور افراد پشت درب منزلتان می شوید.
اگر می خواهید این گزینه را روی گوشی هوشمند خود فعال کنید، باید این مراحل را طی کنید:
  1. وارد Settings شوید.<\/h5>
  2. گزینه ی Accessibility را انتخاب کنید.<\/h5>
  3. وارد منوی Hearing شوید.<\/h5>
  4. صفحه ی Sound Detectors را باز کنید.<\/h5>
  5. گزینه ی Baby Crying Detector و یا Doorbell Detector را در حالت فعال قرار دهید.<\/h5>
  6. اکنونبا انتخاب گزینه ی بازگشت تغییرات ایجاد شده را ذخیره نمایید.<\/h5>
به این ترتیب زمانی که زنگ درب منزل و یا صدای گریه ی کودکتان را نشنیده باشید برای شما پیامی از طرف گوشی همراهتان ارسال می شود.<\/h5>

نمایندگی رسمی سامسونگ


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ