سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 63278
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


< 1 2 3 4 >

 

نمایندگی رسمی سامسونگ با همکاری سایت رسمی سامسونگ و شرکت سامسونگ ارایه دهنده انواع تلویزیون سامسونگ با لوازم جانبی مورد نیاز و خدمات پس از فروش و قیمت روز می باشد.

آخرین قیمت های سامسونگ را در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ مرجع رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ بصورت روزانه دریافت کنید.

نمایندگی رسمی سامسونگ با همکاری سایت رسمی سامسونگ و  شرکت سامسونگ آماده ارایه هرگونه آموزش راهنمایی فروش و خدمات پس از فروش دوربین تلویزیون سامسونگ با قیمت رسمی می باشد.

سایت محصول:

http://www.allsamsung.ir/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF.html

 


  

 

سبک های لباس ها مدام تغییر می کنند، اما جای نگرانی نیست چراکه گرم کننده سرامیکی با دوام سامسونگ کمک می کند لباسشویی شما لباس های جدیدی که هر ساله به بازار می آیند را نیز شستشو نماید. گرم کننده های سرامیکی از تشکیل رسوبات کلسیمی (آهکی) در دستگاه جلوگیری به عمل می آورند.

 گرم کننده های سرامیکی کارایی مصرف انرژی را افزایش می دهد و آن نیز به نوبه خود هزینه برق مندرج در قبض را کاهش خواهد داد.

ماشین لباسشویی های کاملاً پیشرفته سامسونگ با قابلیت های ارگونومیک خود طوری طراحی شده اند که تمامی نیازهای روزمره شما را برآورده سازد. دستگاه طراحی شده ارگونومیک ضمن راحتی فوق العاده کاربرد کمک می کند فضای داخلی خانه شیک و مدرن جلوه کنند. ماشین لباسشویی های سامسونگ تمامی قابلیت های پیشرفته ای که برای یک زندگی سطح بالا نیاز دارید را فراهم می سازد.

یکی از مهمترین محصولات سامسونگ در بخش لوازم خانگی ماشین لباسشویی سامسونگ است.

سایت محصول:

http://www.allsamsung.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/samsung-washing-machine-price-list

 


  

 

با استفاده از مانیتورهای صنعتی حرفه ای LFD سامسونگ با هزینه پایین تر و به روشی متمایز، پیام خود را به تصویر بکشید. ازویژگیهای قابل توجه مانیتورهای صنعتی ال اف دی سامسونگ، کاهش هزینه های اطلاع رسانی دیجیتال، امکان انتخاب ازمیان مجموعه ای وسیع از برنامه ها بوسیله Samsung smart signage platform(SSSP)، مدیریت آسان محتوا با استفاده از ماژول کامپیوتری کاربردی(با قابلیت جدا شدن) که امکان نصب MagicInfo Premium I player را در خود می دهد. با ویدیووال های سامسونگ به بازه وسیعی از محتوای دیجیتال با استفاده از اتصالات پیشرفته دسترسی خواهید یافت.با کمک تکنولوژی Backlight unit نمایشگرهای صنعتی سامسونگ، تصاویری با کیفیت فوق العاده، بازه رنگی گسترده، رنگ های واقعی و سایه های عمیق تر ارائه می دهد.همچنین نمایشگرهای ال اف دی سامسونگ به دلیل طراحی مناسب موجب کاهش وزن دستگاه و قاب باریک برای آن شده است که این موارد ال اف دی سامسونگ را دوستدار محیط زیست نموده و موجب کاهش مصرف انرژی گردیده است.لازم به ذکراست کلیه محصولات سامسونگ با شرایط ویژه اقساط بلند مدت به فروش می رسد.

سایت محصول:

 

http://www.allsamsung.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/cat/%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF

 


  

 

تبلت های سامسونگ در اندازه های مختلف و با امکانات متفاوت تولید می شوند اما وجه تشابه همه آن ها وجود سیستم عامل آندروید است که کار با این دستگاه ها را آسان کرده است.

سامسونگ طراحی شیک تبلت های خود را با عملکرد بی‌نظیر تلفیق کرده است.

حس مدرن و شیک،تجربه دیداری بهینه،عکس‌های بهتر با فوکوس خودکار ،محتوا و خدمات رایگان ممتاز ، عملکرد قدرتمند ، سرگرمی برای کودکان ، عکس‌برداری پیاپی ، اتصال یکپارچه همگی این ویزگی هارا میتوان در تبلت های سامسونگ بدست آورد. علاوه بر این سامسونگ در کنار گوشی و تبلت خود لوازم جانبی های مرتبط با آن را نیز ارایه کرده است.

کلیه محصولات سامسونگ محصولات سامسونگ اعم از تبلت و گوشی به صورت اقساط به فروش می رسد.

سایت محصول:

//www.allsamsung.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF.html



  

 

با استفاده از لیست قیمت شرکتی محصولات سامسونگ، همیشه بروز باشید و کالای خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

نمایندگی رسمی سامسونگ مرجع رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ به صورت روزانه لیست قیمت انواع محصولات سامسونگ را برای مشتریان گرامی در داخل ایران ارایه می کند.این سرویس با هماهنگی شرکت سامسونگ و سایت رسمی سامسونگ در ایران انجام می شود و کلیه ی نمایندگی های سراسر ایران با استفاده از این قیمت اقدام به فروش و یا واگذاری اقساطی محصولات سامسونگ مینماید.

 با استفاده از سرویس های مختلف ارایه شده در وبسایت نمایندگی رسمی علاوه بر خرید محصولات سامسونگ به قیمت رسمی سامسونگ میتوانید از آخرین اخبار روز مطلع باشید و برای خرید محصولات جدید اولین نفر باشید.

سایت محصول:

 

http://www.allsamsung.ir/

قیمت تبلت سامسونگ | لیست قیمت تبلت های سامسونگ
قیمت تلویزیون سامسونگ | لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ

قیمت لوازم جانبی گوشی و تبلت سامسونگ | لیست قیمت لوازم جانبی گوشی و تبلت های سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ | لیست قیمت گوشی های سامسونگ

قیمت ساعت سامسونگ | لیست قیمت ساعت های سامسونگ

قیمت مانیتور سامسونگ | لیست قیمت مانیتور های سامسونگ
قیمت پرینتر سامسونگ | لیست قیمت پرینتر های سامسونگ
قیمت فر و اجاق گاز سامسونگ | لیست قیمت فر و اجاق گاز‎های سامسونگ
قیمت هود سامسونگ | لیست قیمت هود ‎های سامسونگ
قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ | لیست قیمت ماشین لباسشویی‎های سامسونگ
قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ | لیست قیمت ماشین ظرفشویی‎های سامسونگ
قیمت مایکروویو سامسونگ | لیست قیمت مایکروویوهای سامسونگ
قیمت کولر گازی سامسونگ | لیست قیمت کولر گازی های سامسونگ
قیمت جارو برقی سامسونگ | لیست قیمت جاروبرقی های سامسونگ
قیمت سینماخانگی و ساندبار سامسونگ | لیست قیمت سینماخانگی و ساندبارهای سامسونگ
قیمت مانیتور صنعتی سامسونگ | لیست قیمت مانیتور های صنعتی سامسونگ
قیمت یخچال فریزر سامسونگ | لیست قیمت یخچال فریزرهای سامسونگ

 

 

 

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ