سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 63093
کل یادداشتها ها : 80
خبر مایه


سامسونگ گلکسی اس 7 در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد.
شواهدی در دست است که کمپانی سامسونگ قصد دارد Galaxy S7 با نام پروژه لاکی (Project Lucky) با نام های مستعارHero وHero2 در دو نسخه یکی با پردازنده Snapdragon 820 و دیگری با Exynos 8990 به بازار اروپا،آمریکا،کانادا،کره جنوبی و چین عرضه کند . به نظر می رسد این پردازنده ها عملکرد بهتری را نسبت به مدل های قبلی داشته باشند.این دستگاه ها با حافظه UFS2 مانند نسخ قبلی طراحی خواهند شد ولی منابعی نه چندان موثق حضور تلفیقی از این نوع حافظه با جایگاه حافظه خارجی را در گلکسی اس سون محتمل دانستند.از طرف دیگر کمپانی سامسونگ در حال آزمایش اولیه جهت جایگذاری دوربین دستگاه در حالت 2 دوربین در پشت و یا یک دوربین 20 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL است(Project : All Lens Cover).جنس بدنه S7 از از آلیاژی با ترکیب منیزیم و آلومینیوم(مقاومتر از ترکیب استفاده شده در S6) خواهد بود و در راستای مقاومت بیشتر صفحه نمایش، تکنولوژی ترتل گلس Turtle Glass (به جای Gorilla Glass)مورد نظر طراحان این پروژه است.

یکی از این مدل ها با کد SM-G930 شبیه به گلکسی اس6 (S6) با صفحه نمایش Flat(صاف) و مدل دیگر با کد SM-G935 اینبار در شباهت با گلکسی اس6 اج (S6 Edge) با صفحه نمایش دو طرف خمیده، تولید خواهند شد.

با این وجود به نظر می رسد طبق روال قبلی شرکت سامسونگ، گلکسی اس 7 در مناطق مختلف با دو نوع پردازنده عرضه شود.در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد گوشی موبایل پرچمدار(Flagship) بعدی سامسونگ در دسترس نیست ولی مثل همیشه با اولین بروزرسانی اخبار در مورد Samsung Galaxy S7 در خدمت هموطنان عزیز خواهیم بود.

http://www.allsamsung.ir/samsung-galaxy-s7-sm-g935-4g.html


  

نزدیک شدن بهار و آمدن عید نوروز فرصت خوبی است برای نو شدن و تغییر و تحول. به همین مناسبت، بسیاری از برندها و فروشگاه‌ها جشنواره‌های فروش ویژه‌ برگزار می‌کنند و این امکان را به شهروندان می‌دهند تا با صرف هزینه کمتر، لوازم خانه‌ خود را نو کنند. شرکت سامسونگ  نیز به مناسبت نزدیک شدن به سال جدید، تخفیف­های ویژه‌ای را برای مشتریانی که تا 29 اسفند ماه 1394 اقدام به خرید محصولات خانگی سامسونگ کنند، در نظر گرفته است.
جشنواره های سامسونگ همواره از جذاب ترین رویدادهای مربوط به این برند برای مشتریان ما بوده اند و همیشه مشتریانی که خریدهای خود را با یکی از این جشنواره ها هماهنگ کرده اند رضایت بیشتری از خرید خود داشته اند. به همین جهت و برای راحتری دسترسی به محصولات شامل جشنواره که در هر فصل متفاوت هستند, در فروشگاه اینترنتی نمایندگی رسمی سامسونگ صفحه ویژه جشنواره سامسونگ مجموعه ای بروز از جذاب ترین تخفیف های محصولات سامسونگ را معرفی میکند.

تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از ونک - خ والی نژاد - کوچه تلاش - پلاک 1 - واحد 7

تلفن:02186086010

وب سایت:

www.allsamsung.ir/جشنواره-های-سامسونگ-samsung-festivals

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ